Veckans bild!

Usch för att vara sjuk, lyckades inte kliva upp ur sängen förän kl tre och då blev det att flytta över till soffan. .
Men tänkte göra mig på lite bättre humör, skrev i ett tidigare inlägg att jag kollade igenom min dator på gamla bilder! och så roligt :D ska börja nu med veckans bild.. haha :D

här är veckans bild:

Hahah coola brudar !
Tänk vad längesen, men oj vad kul vi hade ;)
Grundenten.

hhahaah :)

Stockholm och Skövde

Är heel nöjd med resan! :)
Började med att taxin hämtade upp oss 04.50, 08.30 framme i Sthlm, vi checkade in på hotell Rica mitt inne på kungsgatan, hur fint som helst. Vi käkade lunch och sedan promenerade bort till söder och studiebesök på Eriksdalsbadet, en enorm byggnad och är Sveriges national arena, där alla stora simtävlingar håller hus.
Vi var klar vid tre tiden, så strosade vi oss tillbaka mot hotellet, stannade och fikade och gick in i lite affärer (ja iaf vi tjejer) höhö.. Blev ett halsband, på HELA resan, inte likt mig. men det hanns inte helt enkelt, skönt!
Kl sju åt vi alla middag drottningshof, helt klart ett favorit ställe! Vi hur trevligt som helst :) Visst har man kanon arbetskompisar måste jag säga!
Tisdag tog vi tåget till Skövde och deras nybyggda Arena, där idrott och bad är i samma byggnad. Den var imponerande verkligen!! Skövde har elitserielag både dam och herr, så man kan snacka fin handbollshall. Badet var kanonfint! Några motionsbassänger, äventyr och det bästa relaxavdelningen. och det var nämligen tjejkväll på relaxen så vi var några som testade på, UNDERBART. Då känner man att man är i RÄTT branch, :)
I arenan hade dom även Olearys med bowling, det var häftigt! men blev bara mat för oss, hur gott som helst. och det sjukaste kommer NU!!!!!!!!!!!!
Jepp, jag har gjort det!!! JAG HAR GJORT DET!.. haha hoff..
Fast det var varken med flit och jag sprang inte ens.
Men när jag ligger och ska sova på hotellrummet, INSER jag , FAN jag glömde att betala!!! Helt sjuukt, och vilken ångest jag fick. . shit alltså. jepp nu har man gjort springnotan, fast inte med flit då. Aja alla fick ett gott skratt till frukosten. huhu

Nu ska jag iväg till jobbet, och ihelg blir det dubbelborta mot boden och strömnäs, plus hotell och hockey :) det ser jag fram emot :)

Hotellrum i Stockholm

Varmbad i Relaxen

Solljus

Olearys och bowling

Onsdag hade vi lite egen tid i Stockholm och jag träffade underbara vännerna Hanna och Hanna, "det bästa med mina vänner är att även om vi inte har träffas på länge så känns ALLT som vanligt" :) Pratade om allt mellan himmel och jord, helt underbart :) Tack tjejer :)

Gamla stan

kryp, usch fyfan

Alltså, jag är och har aldrig varit rädd för kryp, spindlar m.m. Har bott i skogen i 18 år, jag är van med sånt inomhus. Men det är när jag ligger och sover, mardrömmen är småkryp i sängen. usch usch fyfan. Inatt också (simon är bortrest, men har ändå två vakthundar i sängen), vaknade till och så ser jag ett runt kryp, som kryper på sängen, jag FLYGER upp och tänder lampan. ser ju inget för har inge glasögon på, och inser att krypet hunnit in i mattan (svart matta) . Jag lägger mig igen kan inte slappna av, somnar till men vaknar lika fort, alldeles kallsvettig, det kryper i kroppen. usch tänk om den är i sängen!! Gör likadant igen, somnar och vaknar, nää jag går och lägger mig i vardagsrummet på soffan istället. . det är så obehagligt, värre än en skräckis. .
Och när jag har tänkt efter lite, så är det där krypet i sängen, en ren inbillning!! usch vilken jobbig natt, för ingenting.

Har varit himla skönt att vara ledig :) Var i laxis torsdag och firade pappa i förskott, bastade och myste på, sov även där med hundarna när simon ändå är i Sthlm. Fredag var döö härlig dag, tog en prommis när solen sken på dagen och bastu på det. Gud vad jag älskar att basta (ska göra ett inlägg om bara bastu och produkter någon gång;) Sen har vi grävt i loppis grejjer i laxis också. Fredag kväll kom vännerna förbi på mys, och avslutade med en film med Lisa, döö spännande film hela tiden tills slutet, som förstörde allt. .

Lördag vare dags för loppis, gick riktigt bra faktist :) tjänade mig en tusen lapp! heelt ok :) Efter det dömde jag en match och sedan till Moa på inflyttningsfika, var förbi föresten i saras nya lya också :) KUUL för er båda, jätte fina läggor :D Idag har vi haft match! Härligt med vinst och många var grymma idag:) Synd att man själv får nöta bänk. USCH vad trist det är.
Nu ska jag snart ta ett bad, mysa på och köra lite mentalavslappning, det är det bästa man kan göra när man är själv! Ta hand om min kropp och själ.

Imorgon drar jag på jobb resa, ska bli riktigt kul :) ska bli intressant att se skövdes nya arena med bad och idrott!

Hahaha, i fredags när några av tjejerna var här kollade vi in gamla bilder, SÅ jäkla roligt :D:D Från om med nästa vecka ska jag lägga in veckans bild :D kommer bli hahahaa.

Det var en -22 så killarna måste ha deras tossar, haha ser så kul ut!

Kul med loppis, men konstigt att gamla skidoo hjälmen såldes och inte min nyare skoterhjälm, men skidoon är ju som charmig ;)

Ledig

Så himla skönt att vara leeedig. Vi har em skift som är 9 dagar i rad och snacka slut man är efter dessa dagar, men sen är man ledig så himla skönt :) Igår, lagade jag lite mat och frös in i matbackar himla bekvämt sen, och jag tvättade och var ut med åsa och hundarna på långprommis, dö härligt väder :) Tristare väder idag faktist :/
Igår kväll var jag och Simon ut och åt, firade nämligen vår tre årsförlovningsdag. Provade bishops, men blev bara missnöjd.. Fick sitta ett trångt litet bord då jag knappt kom in till min stol och så fick vi precis vid fönstret till gallerian, ljust och all myskänsla dog verkligen. usch. men maten var helt OK, dock hade dom inge bra efterrätter. Njee tror inte kommer gå tillbaka dit :p Då är landströms och ripan mycket bättre!

Idag ska jag städa hemma lite och plocka i loppis grejjer, jag och en jobbarkompis ska nämligen ha loppis på lördag :) På sportis 10-14 kom och kööp ;) Hoppas man blir av med lite iaf!
Simon åker till sthlm idag, så jag bestämde mig för att sova i laxis inatt, mat och bastu bjuds och sen plocka mer loppis grejjer därifrån.

På måndag ska jag ut och resa lite igen :) Det blir Sthlm och Skövde, denna gång med jobbet! Ska bli riktigt roligt, besöka lite bad och idrottsanläggningar. Så att vi kan börja planera vårat nya bad :) Undra om vi hinner bada någet, jag är super sugen på att bada!! Vi blir där till onsdag och jag hinner hälsa på hanna.e :) Hoppas andra hanna har möjlighet att ta sig till sthlm vore kul :)

Som jag skrev i förra inlägget, guud vad jag älskar att resa. Detta är planerat inom kort:
- Oslo och Uppsala
- Sthlm och Skövde
- Levi
- Björkis

Till sommaren blir det en deel :D Håller på att planera för fullt. En vecka Oslo, Sthlm, Uppsala! Sen tre-fyra veckor Usa och Canada :) Kommer bli gryymt.

Hemma hos hilde :)

Igår när vi var ute på prommis, snart är det vår <3

Nu jävlar!!!

Ajaj, inge bra det här. men ni vet man har grymma bilder på g och man tänker jag ska.. så kommer det fler bilder, och fler. vissa är på kameran och vissa på iphonen. DÅ blir man slö och ids inte ta tag i det. Men nu, precis vad jag behövde , fick gult kort av H.elenius.

2012 har börjat, och det känns gryyymt bra :D Nya lägenheten som inte ritkigt är klar ännu, blir lite pyssel då och då, men nu är köket klart iaf :) resten av rummen måste fixas med tavlor, lampor och sånt där :) Men jag trivs så HIMLA bra :)
Ska lägga upp lite bilder här, blir mycket blandat, nu har ju lixsom jul,nyår varit PLUS att jag hunnit med en liten resa :) GUUD vad jag älskar att resa, små som stora resor :) Och fått träffa underbara vänner. det bästa.

Julafton:

Firade jul hemma hos oss :) Tur så hade en stor soffa ;)

Juldagen:

Ute och inne fotti. 1-1 nollpress - träsket
fest hos oss

Nyår:

Har fasiken inge bilder från dagen :/ då jag tog med gamla telefonen... Men skit kul utomhus lekar med fina vännerna, alla gick hårt ut kan man säga ;) och sen mys bastu på det! Kvällen och natten firade jag och simon i laxis, tog skotern på tolvslaget till jukkas. vilken underbar dag :)

Januari har varit och alla födelsedagstårtor :)

Jag åkte på en liten resa till Uppsala och Oslo:

I Uppsala blev det massa mys med tvillingarnar och guidning i vackra Uppsala :)

I Oslo fick jag äntligen träffa Hilde, var ett mycket bra tag sen!!! underbart :) Hälsade på hennes jobb, strosade på stan, vi var på bio, ut och åt på en fin resturang och jag fick träffa hennes Christian :) Fredagen och resan avslutades med dans på Yatsy i Oslo. KANON resa :D

I måndags hade jag och Simon tre års förlovningsdag, tänk vad tiden på fort! Vi har inte hunnut fira för att vi jobbar så olika, men vi ska fira nästa vecka och gå ut och äta :) Jag älskar dig Simon!