kryp, usch fyfan

Alltså, jag är och har aldrig varit rädd för kryp, spindlar m.m. Har bott i skogen i 18 år, jag är van med sånt inomhus. Men det är när jag ligger och sover, mardrömmen är småkryp i sängen. usch usch fyfan. Inatt också (simon är bortrest, men har ändå två vakthundar i sängen), vaknade till och så ser jag ett runt kryp, som kryper på sängen, jag FLYGER upp och tänder lampan. ser ju inget för har inge glasögon på, och inser att krypet hunnit in i mattan (svart matta) . Jag lägger mig igen kan inte slappna av, somnar till men vaknar lika fort, alldeles kallsvettig, det kryper i kroppen. usch tänk om den är i sängen!! Gör likadant igen, somnar och vaknar, nää jag går och lägger mig i vardagsrummet på soffan istället. . det är så obehagligt, värre än en skräckis. .
Och när jag har tänkt efter lite, så är det där krypet i sängen, en ren inbillning!! usch vilken jobbig natt, för ingenting.

Har varit himla skönt att vara ledig :) Var i laxis torsdag och firade pappa i förskott, bastade och myste på, sov även där med hundarna när simon ändå är i Sthlm. Fredag var döö härlig dag, tog en prommis när solen sken på dagen och bastu på det. Gud vad jag älskar att basta (ska göra ett inlägg om bara bastu och produkter någon gång;) Sen har vi grävt i loppis grejjer i laxis också. Fredag kväll kom vännerna förbi på mys, och avslutade med en film med Lisa, döö spännande film hela tiden tills slutet, som förstörde allt. .

Lördag vare dags för loppis, gick riktigt bra faktist :) tjänade mig en tusen lapp! heelt ok :) Efter det dömde jag en match och sedan till Moa på inflyttningsfika, var förbi föresten i saras nya lya också :) KUUL för er båda, jätte fina läggor :D Idag har vi haft match! Härligt med vinst och många var grymma idag:) Synd att man själv får nöta bänk. USCH vad trist det är.
Nu ska jag snart ta ett bad, mysa på och köra lite mentalavslappning, det är det bästa man kan göra när man är själv! Ta hand om min kropp och själ.

Imorgon drar jag på jobb resa, ska bli riktigt kul :) ska bli intressant att se skövdes nya arena med bad och idrott!

Hahaha, i fredags när några av tjejerna var här kollade vi in gamla bilder, SÅ jäkla roligt :D:D Från om med nästa vecka ska jag lägga in veckans bild :D kommer bli hahahaa.



Det var en -22 så killarna måste ha deras tossar, haha ser så kul ut!







Kul med loppis, men konstigt att gamla skidoo hjälmen såldes och inte min nyare skoterhjälm, men skidoon är ju som charmig ;)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Våra vovvar är dom finaste! :)

2012-02-24 @ 20:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0