Stockholm och Skövde

Är heel nöjd med resan! :)
Började med att taxin hämtade upp oss 04.50, 08.30 framme i Sthlm, vi checkade in på hotell Rica mitt inne på kungsgatan, hur fint som helst. Vi käkade lunch och sedan promenerade bort till söder och studiebesök på Eriksdalsbadet, en enorm byggnad och är Sveriges national arena, där alla stora simtävlingar håller hus.
Vi var klar vid tre tiden, så strosade vi oss tillbaka mot hotellet, stannade och fikade och gick in i lite affärer (ja iaf vi tjejer) höhö.. Blev ett halsband, på HELA resan, inte likt mig. men det hanns inte helt enkelt, skönt!
Kl sju åt vi alla middag drottningshof, helt klart ett favorit ställe! Vi hur trevligt som helst :) Visst har man kanon arbetskompisar måste jag säga!
Tisdag tog vi tåget till Skövde och deras nybyggda Arena, där idrott och bad är i samma byggnad. Den var imponerande verkligen!! Skövde har elitserielag både dam och herr, så man kan snacka fin handbollshall. Badet var kanonfint! Några motionsbassänger, äventyr och det bästa relaxavdelningen. och det var nämligen tjejkväll på relaxen så vi var några som testade på, UNDERBART. Då känner man att man är i RÄTT branch, :)
I arenan hade dom även Olearys med bowling, det var häftigt! men blev bara mat för oss, hur gott som helst. och det sjukaste kommer NU!!!!!!!!!!!!
Jepp, jag har gjort det!!! JAG HAR GJORT DET!.. haha hoff..
Fast det var varken med flit och jag sprang inte ens.
Men när jag ligger och ska sova på hotellrummet, INSER jag , FAN jag glömde att betala!!! Helt sjuukt, och vilken ångest jag fick. . shit alltså. jepp nu har man gjort springnotan, fast inte med flit då. Aja alla fick ett gott skratt till frukosten. huhu

Nu ska jag iväg till jobbet, och ihelg blir det dubbelborta mot boden och strömnäs, plus hotell och hockey :) det ser jag fram emot :)


Hotellrum i Stockholm




Fikapaus




Eriksdalsbadet



I Skövde möttes vi med sol och +10




Arena Skövde



Handbollshallen




Utedelen av Relaxen



Varmbad i Relaxen



Solljus



Olearys och bowling


Onsdag hade vi lite egen tid i Stockholm och jag träffade underbara vännerna Hanna och Hanna, "det bästa med mina vänner är att även om vi inte har träffas på länge så känns ALLT som vanligt" :) Pratade om allt mellan himmel och jord, helt underbart :) Tack tjejer :)



Gamla stan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0