Ledig

Så himla skönt att vara leeedig. Vi har em skift som är 9 dagar i rad och snacka slut man är efter dessa dagar, men sen är man ledig så himla skönt :) Igår, lagade jag lite mat och frös in i matbackar himla bekvämt sen, och jag tvättade och var ut med åsa och hundarna på långprommis, dö härligt väder :) Tristare väder idag faktist :/
Igår kväll var jag och Simon ut och åt, firade nämligen vår tre årsförlovningsdag. Provade bishops, men blev bara missnöjd.. Fick sitta ett trångt litet bord då jag knappt kom in till min stol och så fick vi precis vid fönstret till gallerian, ljust och all myskänsla dog verkligen. usch. men maten var helt OK, dock hade dom inge bra efterrätter. Njee tror inte kommer gå tillbaka dit :p Då är landströms och ripan mycket bättre!

Idag ska jag städa hemma lite och plocka i loppis grejjer, jag och en jobbarkompis ska nämligen ha loppis på lördag :) På sportis 10-14 kom och kööp ;) Hoppas man blir av med lite iaf!
Simon åker till sthlm idag, så jag bestämde mig för att sova i laxis inatt, mat och bastu bjuds och sen plocka mer loppis grejjer därifrån.

På måndag ska jag ut och resa lite igen :) Det blir Sthlm och Skövde, denna gång med jobbet! Ska bli riktigt roligt, besöka lite bad och idrottsanläggningar. Så att vi kan börja planera vårat nya bad :) Undra om vi hinner bada någet, jag är super sugen på att bada!! Vi blir där till onsdag och jag hinner hälsa på hanna.e :) Hoppas andra hanna har möjlighet att ta sig till sthlm vore kul :)

Som jag skrev i förra inlägget, guud vad jag älskar att resa. Detta är planerat inom kort:
- Oslo och Uppsala
- Sthlm och Skövde
- Levi
- Björkis

Till sommaren blir det en deel :D Håller på att planera för fullt. En vecka Oslo, Sthlm, Uppsala! Sen tre-fyra veckor Usa och Canada :) Kommer bli gryymt.

Hemma hos hilde :)

Igår när vi var ute på prommis, snart är det vår <3

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0