Nu jävlar!!!

Ajaj, inge bra det här. men ni vet man har grymma bilder på g och man tänker jag ska.. så kommer det fler bilder, och fler. vissa är på kameran och vissa på iphonen. DÅ blir man slö och ids inte ta tag i det. Men nu, precis vad jag behövde , fick gult kort av H.elenius.

2012 har börjat, och det känns gryyymt bra :D Nya lägenheten som inte ritkigt är klar ännu, blir lite pyssel då och då, men nu är köket klart iaf :) resten av rummen måste fixas med tavlor, lampor och sånt där :) Men jag trivs så HIMLA bra :)
Ska lägga upp lite bilder här, blir mycket blandat, nu har ju lixsom jul,nyår varit PLUS att jag hunnit med en liten resa :) GUUD vad jag älskar att resa, små som stora resor :) Och fått träffa underbara vänner. det bästa.


Julafton:




Firade jul hemma hos oss :) Tur så hade en stor soffa ;)







Juldagen:

Ute och inne fotti. 1-1 nollpress - träsket
fest hos oss







Nyår:

Har fasiken inge bilder från dagen :/ då jag tog med gamla telefonen... Men skit kul utomhus lekar med fina vännerna, alla gick hårt ut kan man säga ;) och sen mys bastu på det! Kvällen och natten firade jag och simon i laxis, tog skotern på tolvslaget till jukkas. vilken underbar dag :)








Januari har varit och alla födelsedagstårtor :)

Jag åkte på en liten resa till Uppsala och Oslo:





I Uppsala blev det massa mys med tvillingarnar och guidning i vackra Uppsala :)







I Oslo fick jag äntligen träffa Hilde, var ett mycket bra tag sen!!! underbart :) Hälsade på hennes jobb, strosade på stan, vi var på bio, ut och åt på en fin resturang och jag fick träffa hennes Christian :) Fredagen och resan avslutades med dans på Yatsy i Oslo. KANON resa :D

I måndags hade jag och Simon tre års förlovningsdag, tänk vad tiden på fort! Vi har inte hunnut fira för att vi jobbar så olika, men vi ska fira nästa vecka och gå ut och äta :) Jag älskar dig Simon!





Tack och adjö







Kommentarer
Postat av: Kristina

Och många år till blir det!! Kram till dig <3

2012-02-11 @ 12:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0