Snart midsommar

En dag kvar att jobba, sen ledig hela 5 dagar! fysjutton vad skönt det ska bli, onsdag åker vi ner till skeå och är till söndag! ska bli så underbart! Bara ta det lugnt, lite shopping och hoppas på bra väder!
Nyss laddat upp en rolig film från rock am ring, haha :D så jäkla bäst. går som bara att förstå om man var där ;) Och nej ingen av oss var höga, jag lovar!! haha men man kan verkligen tro det. söndag, och det regnade så alla såg så roliga ut:D

Och jälvar vad jag längtar tillbaka, ååååh. och musiken, shit. shit shit, Rakt in i hjärtat: Simple plan, Kings of leon, 3 doors down, Coldplay , ååååh! underbart verkligen verkligen <3<3

Gud vilka resor jag kan titta tillbaka på under detta år, usa och tyskland hitills. Wow alltså! Är sååå nöjd. vill bara åka iväg nununu! Har iaf lite sverige resor att se fram emot iaf :) 18-21 Augusti med tjejerna i sthlm!! vilken helg alltså, FILMPREMIÄR, shopping, utgång och bara umgås med dom bästa tjejerna i världen.
Och sen 2 november rihanna i sthlm med min simpe :) kommer också bli grymt!

Hahahah, snacka om att bli lurad, hästarrangemang i a-hallen, mån-sön v.32, dubbelt betalt, städar efter sig och har ventilation för all skit. hahaha, alltså. hoff!

kram på er.

Rock am ring !

Gud vilken grym helg alltså, helt klart den bästa festivalen genom tiderna!!! :)

Började en onsdag kväll, jag hanna och lisa går på landströms, jag dock nykter men lisa och hanna körde på :) Kul kväll vare men blev dock en tidig då vi hade morgondagen att se fram emot ;) Iaf jag och lisa än så länge !! Onsdag morgon hade jag bjudit rock am ring tjejerna på frukost, vårt flyg skulle gå kl 13.00. Blev något glas bubbel, mycket mysig start :) Vid 12 tiden ringen h.midfjäll från att ha vaknat upp på en efterfest från gårdagen, hon kommer förbi och ska säga hejdå till oss, ca kvart i 12 (kl 12 kom våran skjuts till flyget), så frågar h.elenuis, mest på skoj men HANNA ska inte du hänga med??!!. H.midfjäll: JA, eller jooo, men jaaa, jo fan jag göre!! Jag göre :D:D Fort som attan åker hon ner till kauppinen och packar ner det viktigaste, och samtidigt har hon sas i telefonen för att boka flyg kiruna-frankfurt, det går igenom och vi är plötsligt sju tjejer på resan :D Flygresorna gick bra, vi åkte tåg från frankfurt-Coblenz, där vi råkade åka lite fel och fram och tillbaka, haha. tillslut framme i Coblenz hittade vi snabbt taxi som tog oss till Nürburgring och rockamring! Klockan var mitt i natten, chauffören körde som en tok, och när vi kom fram till området var det omöjligt att hitta grabbarna!!! Tillsut blev vi avkastade från taxin mitt i allt, och kan säga att första intrycket var mindre bra, stort mörkt och på en rock festival i tyskland. tyskarna är föresten döö dåliga på engelska, gjorde ju allt mindre bra. men iaf lyckades vi hittade simon och johan och då var det ju dags för dom att visa vägen till rätt camping = omöjligt. HAHA, efter ca två timmarsvandring hittade vi tillslut rätt.

Fredagen underbart väder och nu började allt det roliga, som sedan bara flöt på kanonbra och vilken helg det blev!! :) Vädret var som sagt underbart +30 minst, vi hade festivalens finaste camping, alltså vad tyskland har fint landskap!! :) Satt och festade vi våra tält och träffade på härliga människor, bl.a från skåne och europasnubben. Grillade kött varje dag. På kvällarna befann vi oss inne på området, riktigt stort och hur mycket folk som helst, och vilken stämming!! Och alla artister vi såg, mando diao, kings of leon, coldplay i blixt och åsk väder, Simple Plan min och lisas dröm, det bästa jag någonsing har sett, och avslutade med three doors down.
Gud vilken grym resa det var :D Tack alla som var med!!!!!!!!!! wow, alltså!