underbart med ledighet!

Jepp, lyckades få mig en heeel veckas ledighet! det bästa är att det känns som att det är söndag idag fast att det är lördag, och ännu bättre att jag har faktist inge ångest alls för en fm vecka! wooho.
Sist jag skrev var jag ju på väg till Skeå med jobbet och det blev som förväntant kanon! :) Intensivt, med bastu och bad heeelt ok, än en gång insett att jag valt rätt yrke ;)
Min ledigvecka började med valborgsfirande i mina GRYMMA SKOR! det var awesome, dom gjorde debut på ferrum dansgolv och innan det gjorde vi barrunda i stan. KUL KVÄLL!
Tisdagen blev en toppen bakisdag nämligen harry maraton och MASSA onyttigheter mmm perfekt verkligen!
Onsdag blev lugn, for till laxis med hundarna, tvättade kläder, läste bok och hälsade på bror och på kvällen hjälpte jag pappa att snickra.
Torsdagen var jag på stan och hjälpte mamma med klänning till hennes fest, valde glasögon samt solglajjor, sen crossfit med laget.
Fredag våårstädat och sen som jag gjort även idag hjälpt pappa renovera deras vardagsrum, kul det är :) Kommer bli fint !

























Tack och hej

Kommentarer
Postat av: åsa

Oh, jag har inte träffat världens finaste hundar på en hel vecka!

2012-05-06 @ 00:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0