Renovering och heminredning

Även om min karriär avslutades som målare, finns intresset fortfarande kvar och jag är så glad att jag har de kunskaper! Det är så himla roligt att få göra om själv, från grunden. och se skillnaden från det gamla till det nya! Här kommer en drös med bilder både från renoveringsjobb och lite bilder jag tycker är fin heminredning :)
Synd att jag inte har före och efter bilder på alla!

Våran lägenhet där jag tapetserade om i varje rum:















Pappa renoverade köket förra året, och i år blev det v-rummet som vi pysslat med senaste veckorna:

Före






Efter






Min bror håller också på att renovera blir sp snyggt! har ingen bild på det men här är en utifrån, så himla fint läge!



Här kommer lite blandade bilder från vänner som jag tycker ha fint hemma :)















Hittade inge bild på Miras snygga tapet som jag hjälpte till med!

Men nu vet ni mitt stora intresse, och mer bilder kommer :)

Imorgon fyller min kära mamma 50 år och på lördag är det fest!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0