Vara frisk och må bra!

Så underbart att vara frisk, igår söndag var allt borta, hosta, halsont. heeelt underbart! Fy för att vara sjuk. . Äntligen kunna vara frisk igen! Det firade jag med att gå på morgongympa 06.30 imorse, skönt! Med avslutning med mindfullness, verkligen bra start på dagen och veckan! Det bästa är att träna på morgonen, man blir så sjukt pigg och allt känns mycket lättare, av detta bokade jag in mig på morgon spinning imorgon 06.15! gaaah. men nu jäklar ska jag komma igång efter sjukan, jag och carro har även bokat in ett cirkel och ett power pass i veckan!
Handbolls säsongen är slut, känns sådär. ville göra bättre ifrån mig, gick kanon i början av säsongen, men men. tagga till nästa :) Nu njuta av alla lediga helgen! Börjar med denna som blir Levi för mig och Simon, ska bli heeelt underbart. Åka skidor (hoppas på bra väder), mysa på hotell, öl på afterski, besöka ett spa som en arbetskompis tipsa om, jaa helt enkelt njuta järnet!
Onsdag till gällivare och besöka ögonläkaren, känns sjukt jobbigt. .

Över till något annat!!!!! JAG ska banne mig till peace and love i sommar!! skiter i kiruna festivalen och åker och se RIHANNA ISTÄLLET och ni jävlar för tusan ska jag banne mig se henne!!!! Och Lasse också :) Hoppas nu mina vänner följer med för detta blir grymt, HOHO vi måste boka biljetter nyy!!

Lite bilder från lk festen förrra helgen, kanon kväll trots att jag var lite krasslig.








Har fler bilder men jäkla tjorv och rotera dem..



Tänk er detta i sommar :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0