usch vad less..

spyy less på den här sjukan! fyra dagar.. har varit sängliggandes, ingen energi hals, feber, snorig, ont i halsen, ont i huvudet, ont i kroppen. usch och fyfan. denna vecka som skulle bli så bra, för det första Al Pitcher som vi hade bokat biljetter till, fast då upptäckte vi att vi hade maif borta. taggad som tusan till matchen. men ikke. missade på al pitcher och maifs matchen, tjejerna vann iaf :) jag hade vela vara med .. :p Imorgon är det LK festen,, ååå vad jag vill vara frisk! jag måste vara frisk till imorgon.
Te med honung och ingefära, apelsiner, vindruvor, kan jang, ipren och nässpray. Tips på något annat? Fasen också och rastlös är jag!! har tittat film, tittat serier, är less på bade sovrum och vardagsrum, nu hänger jag i köket. Kollar när simon packar väskan och drar iväg med skotern, fyyyyyfan vad avis. och jo solen strålar ute, energin till att gå ut med hundarna finns heller inte. men mina hundar är bäst, tror att dom vet att jag är sjuk., tar hand om mig.
Som sagt förut har jag underbara arbetskompisar, massa hälsningar :)
jaa vad har jag gjort idag, kollat skilda världar och betalat räkningar. tjoho..
fyfan vad deppigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0