Laddar för Levi !

Underbart med soovmorgon, kändes som evigeheter sen. Igår vart det ju att stiga upp tidigt (fast jag var ledig), Gällivare som gällde, hade en jätte bra undersökerska, men ingen bra doktor. uscha vad trist.. Hon kändes jätte stressad och kändes som hon inte alls ville hjälpa mig. sa bara troligtvis allergi mot linser, fick inge salva eller förslag på alternativ. Sa direkt att jag vill fortsätta med linser eftersom jag tränar och spec för handbollen, men nääe.. ska iaf prata med min optiker som är alltid varit så himla bra!
Igår blev det och städa och tvätta, sen tog jag och simon en lång och härligt prommis med hundarna som kom hem från skellefteå :) Vi gick förbi Frida, simons kusin som har tagit över vår gamla lägga på kengisgatan :)

Nyss åkte Mamma, vi har suttit och skrivit inbjudningskort (kramp i handen) , man skriver ju Aldrig nåmer. det är förjävligt, snart kommer man glömma bort hur man gör??!!
Ska ta och börja packa strax för Levi imorgon!!! SÅÅ himla underbart att åka bort!
Ska förbi Sara och hennes nya lägga, dom håller på att renovera där, blir nog grymt :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0