Kanon helg i Levi!

Är jätte nöjd med helgen. Vi åkte som sagt till Levi på fredag morgon, var framme vid 12 tiden, vi trodde vi hade lite stress att åka i backen (trodde dom stängde typ 4) men det var lugnt åkte ända till sex-sju tiden :) Skit kul att stå på skidorna igeen! Dock blev det med dom gamla skidorna, hade planer på att köpa nya i år men börsen svikte. Men det funkade hur bra som helst :) Efter backen på fredag tog vi och bastade på hotellet och badade i hottubs. underbart, var döö trötta så vart en tidig natt. Heelt utvilade på lördag, med dunder frukost var vi ute från 10 till ca 17, skönt vädet med snöfall och kanon före i backen, solen visade sig fram mot eftermiddagen. Några öl och livet var gott. ÅT en new york biff på hotell resturangen som frå topp betyg, blev lite dryck i deras bar och myste på! Söndag morgon tog jag mig ett besök på Levis spa, snacka om bra avslutning på helgen! Mycket mycket värt pengarna, jobbiga bara att alla pratar finska och man fattar noll.

Nu vill jag bara att det blir påsk så vi får sticka till björkis :):)

Nysshemkommen från träning , blev crossfit = helt slut och träningsvärk väntas imorgon.
Igår var jag och Erica på Actics pass just dance, skit roligt men svårt! Fyfaan hur man ser ut. men jäklar vad roligt och jag vill ju bli bra. Efter det blev det bastu och så kul när erica kommit hem från sin Australien resa!

Imorgon väntas träning för hundarna, ska gå på lydnaspromenad med massa andra, ska bli kul och känns behövligt, då vi har lite problem att träffa på andra hundar, en tycker inge vidare om andra hundar och ena är heelt tvärt om och störtar rakt mot dom. blir nyttigt.

Torsdag fyller Simpe 24 bast, vilken gamling! då blir iaf lite kalas här hemma.


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0