födelsedagar och underbara hemkomster!

Har blivit snuvig igen, usch usch jag vill inte..

Förra helgen var den första på lääänge jag inte hade något planerat, var grymt trött efter veckan så jag och simon for till Parka och bara tog det lugnt, hur skönt som helst. Vi bastade och grillade, sov över där till lördag då vi åkte hem . Och då var jag grymt sugen på att bara umgås med mina fina vänner, Lisa kom förbi, men hon skulle senare på middag med sin mamma så vi hängde bara et tag, och sen får jag reda på att ingen annnan är i stan?! vilken panik, vad tusan skulle jag hitta på. .
Äh jag drog till björkis 18 på kvällen tog upp två liftare som skulle till abisko, propp full bil då dom två franskyskorna hade MASSOR med packning, det var iaf intressant att höra lite av deras liv, framme i björkis var sanne, lisak och mira :) det blev några glas rött och live spelning i lisa och johans hotellrum, kvällen fortsatte, lite annorlunda men jag hade kul :) Söndagen var ju planer att åka i backen, men det var bara att glömma, världens storm.. usch så trist. men tacobuffé till lunch helt ok .
Åkte hemmåt och gick på bio på söndag kväll: The hunger games, ni måste se den!! Den var bra, ja eller bra och jävligt brutal, men huvudrollen var så himla cool så hon gjorde att filmen blev grym. helt klart. Den ska tydligen bli nya twilight fenomenet, vi har beställt hem alla tre böcker också :P

Snacka om knepigt väder denna vecka, regn, slask, lite sol, och nu vräker snön.. Jaja bara vi har sool och massor av snö till påsk ;)

Idag fyller farfar år! ska dit innan jobbet. Därefter Sanne och Mira, tre kalas på raden :)
Så kommer mina underbara vänner hem!!!!! Hilde, Hanna och Hanna :) ska bli UNDEBART!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0