Parka ihelg

Skönt med helg, denna vecka har varit så seg. Jag har varit trött och hängig och det har gått dåligt med träning..

Men nu håller jag på att packa och städa lite, hämtar upp simon när han slutar jobba så drar vi till Parka över helgen, ska bli himla skönt. Ladda inför nästa vecka för den bestämmer jag ska bli mycket bättre och jag ska vara pigg! Kul att träffa grabbarna ihelg som varit borta på semester (hundarna) . :)

Vill tipsa om två kanon bra bloggar:

Min vän Sara www.paradisinorr.blogg.se
Mamma www.anki.blog.se



Den här bilden får piffa upp inlägget, från mammas 50 års fest!





Kommentarer
Postat av: mamma

Tur att dem där sega veckorna tar slut å som Alfons Åbergs farmor säger:"Det kan inte vara julafton varje dag". Kram :)

2012-07-24 @ 13:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0