Vassijaure & Kalas !

Ja har verkligen haft en kanon helg, under förra veckan fick jag ENORMT sug av fjäll och vandring. Det har blivit alldeles för lite av det på senaste åren, men det är ju bland det bästa jag vet. Jag började att gå på stan och köpa nya kängor, och vilka kängor!! Fick tips av flera håll och jag kan inte mer än hålla med dom, dyra med ÅH så sköna!! Helgen lovade regn men jag och Sara drog ändå till Vassijaure. Vi hann ta en prommis på fredag innan regnet kom sen blev det middag och bastu, dödströtta så det blev en tidig kväll. Lördag mera regn, vi drog över till Narvik och bara strosade runt och fikade, tillbaka i vassi körde vi eget hemma spa med ansiktsmask, skrub och bastu, snacka om härligt. Ja gud vad vi har sooovit, ätit gott och surrat om allt mellan himmel och jord. Det här behövde vi båda och nu med ny energi orkar vi jobba på dem sista veckorna tills semestern!! Söndag var fin och vi tog en trip till Rallarkyrkogården :)
Tack undebara vän för helgen!



















I September när jag kommit hem från usa blir det kebne alla vänner så ni vet :) 


Igår var det kalas för Hanna och Erica som fyllt 22 år :) 








Stort grattis!  


Kommentarer
Postat av: mamma

Njut av livet och dina vänner! Kram :)

2012-07-18 @ 19:29:47
Postat av: Sara

Kärlek <3

2012-07-21 @ 06:57:07
URL: http://paradisinorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0