4 år <3

I torsdags har jag och Simon varit tillsammans i fyra år, ja tiden går så fort när man har roligt:) Han är bäst Simpe, när jag kom hem hade han köpt rosor till mig :) Jag älskar dig Simon !
Vi brukar gå ut och äta men jag blev dö lycklig när han frågade om jag kunde göra sushi, hehe.
Så lördag spenderade vi i laxis, och gjorde sushi, var ut på en löprunda, bastade och åt till os handboll, en bra dag helt enkelt! Kvällen var jag med erica, hanna och hannas kompisar i kauppinen och tog en drink och surrade, vi fortsatte på lankan, tack tjejer för en bra kväll :)

På söndag kväll hade Simon lyckats övertala mig om att gå på nya batman filmen på bio,, kanske för att jag hade gratis biljett och inte hade allt för mycket för mig .
Men jo erkänner att den var bra :) lite otäck, men cool .
Och nu sitter jag här ensam hemma och JO kollar på Batman begins .. haha


























Ja jag lovade ju mig själv att boka massage, självklart fanns det ju ingen tid. Men kom på att jag själv vill ju ha lite extra penki till resan som om någon vill ha massage så 200kr ca 45 min! hör av er :)



Och NEJ vi ska inte gifta oss i Vegas!


haha, hej.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja ni skulle bara våååga! ;)

2012-07-31 @ 18:50:53
Postat av: Kristina

BRA! Ni får inte gifta er i Vegas ;)

Dubbelbröllop med oss kanske? :D

2012-07-31 @ 22:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0