Nu bär det iväg!

Äntligen äntligen äntligen! Som man har planerat, sparat pengar och längtat ihjäl sig.
Arlanda idag där vi sover över natten sen väntar en lång flygresa ända bort till Vancouver, väderrapporten visar kanon och joggingskorna är nedpackade nu är jag redo för Kanadas vackra natur!
Självklart kolla in hockeyarenan samt besöka canucks shop och träffa på bröderna sedin! (höhö)
På onsdag åker vi vidare till USA möter upp tjejerna och fortsätter äventyret, woohow. 

Jag hade galet resfeber för veckor sedan, denna vecka har därimot varit cool lugn och speciellt idag! 

Har fikat hejdå till Moa i veckan, hon flyttar och ska leva student! och denna tavla gav vi till både Sanne och Moa!





Igår firade vi bror i förskott 30 år, eftersom både jag och simon och peter själv åker iväg när han fyller år så var vi igår, underbar sommarkväll och jag bara älskar hans lilla hus med bästa bästa läget vid älven!




Är gryymt nöjd över min packning, har varit orolig för att min väska skulle vara för liten, men den är inte ens fullpackad, man kan ju ha lärt sig sen sist :) Var ju faktist lite skillnad från förra USA resan då det snöade i toronto samt solstek i orlando, så då var vi ju verkligen tvungna att ta med blandat med kläder, nu mycket lättare då det är varmt överallt! 
Och denna gång har vi ju en system kamera, gud så kuul!

Laddar inför resan med lite bilder från förra resan kanada/usa :)






















Hejdå, och jävlar jag ska njuta av min semester nu!!!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0