Lite fjäll och en lugn helg

Åkte upp till Vassijaure igår, efter handbolls matchen. fyyyfan vilken match och så grymt vi är i os final!! gud vad jag längtar tills imorgon :D

Men som sagt åkte jag simon och hundarna upp till vassi, blev rätt sent eftersom vi kollade handbollen hemma, när vi vaknade imorse så regnade det :/ och våran plan att gå till trollsjön sket sig. Vi åt frukost och åkte till björkis istället där vi prompade i någon timme, lite bättre väder och det var skönt att vara ute efter att varit förkyld i några dagar. Nu har vi kommit hem och ätit tacos och vi har hittat en skit bra serie, New girl. skit kul :) tog inte länge så hade vi sett hela säsongen! Rekommenderar den verkligen!

Vi tog några bilder idag :)


















Har målar om hemma hos mamma och pappa i laxforsen. Mitt gamla flickrum, hahah hoff vilken smak man hade förr, lila väggar med en rosa fondvägg. När jag blev lite äldre målade jag rosa väggen svart. det var ju coolt.
Du blev det en ljus ljus grön färg.

Före






Efter








En vecka kvar till semester!


Kommentarer
Postat av: mamma

Å va fina fjällbilder! Lånar några :)

2012-08-11 @ 18:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0