Kom igen Rihanna!!!!

ÅÅH det är inte sant!! Igår skulle Rihanna ha konsert i Malmö men ställde in pga sjukdom!!!! Ikväll och imorgon kväll ska hon vara i Sthlm, och imorgon ska jag och simpe se henne, så Rihanna ta och bli frisk nu va!!!!!
Håller alla tummarna, hoppas många därute också gör det!! ååh. kom igen.





Imorgon flyger vi till stockholm med morgonflyget, och på förmiddagen står lunch på schemat med H.midfjäll och hennes nya ;) H.elenuis och kanske johan hänger på där. Efter det åker vi nog och kollar H.elenius lya, kul och se hur hon bor :) Middag är planerat på hard rock, bli kanon. Och FÖRHOPPNINGSVIS sticker jag och Simon vid halv sju till globen för att kolla Rihanna, såå jag har längtat! Snälla bli frisk.
Efter Rihanna blir det hotellet, ska bli helt underbart att bo på hotell gud vad jag gillar det :) och frukosten mums!
Torsdag fm tar vi tåget till Linköping för att tillbringa helgen hos Kristina och Fredrik, och där är schemat nästan fullt :) Vi ska kolla hokcey, gå på bio, stan och umgås i massor. gud så kul det ska bli :) Söndagen är oklar, men ska försöka träffa Hilde I Stockholm och kanske hälsa på några släktingar till Unga. Vi får se helt enkelt :)
Skönt att få åka bort lite iaf!

Om en timme börjar jag jobba ska strax ut med gossen. Har just kommit från frissan, är grymt nöjd igen :)


Nästa gång jag bloggar, hoppas jag att jag har grymma bilder från Rihanna :)

Hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0