Flytta!

Nu är det flytt som gäller, känns riktigt roligt :) Tänk alltså från 49kvm till 69 kvm, den är ju inte jätte stor med snacka skillnad från den vi har nu. Det blev ett år på Kengisgatan och vad jag har trivts :) Känns ju på ett sätt tråkigt, fina minnen härifrån och det är ju faktist min allra första lägenhet, då äre ju något speciellt.
september 2010 - december 2011 :)











Jag tror Zico kommer att sakna sitt favorit ställe <3



Har packat, packat och packat men ännu inte klar. GUD vad saker man har! minst 15 kartonger är fyllda, och imorgon kommer Åsa med fem till, förhoppningsvis räcker det.
Känns konstigt när det är så tomt i lägenheten, och trist att man inte kan julpynta :/ Lyssnade iaf på julmusik när jag packade idag, så lite känsla fick man.
Mycket jobb framför oss med lägenheten, vi ska nämligen tapetsera om alla rum, vill bara börja nuu. så man blir klar till jul :) Har planerat lite tapeter, kommer nog bli gryymt :) KUL!
Det vi gillade med lägenhet är att det var en stoor balkong, och ett badkar i toan, ååh vad mys och ta ett bad om kvällarna. Vardagsrummet var stort, perfekt för våran enorma soffa vi ska köpa ;) Imorgon ska simpe gå och beställa den! :) Tur att man får skatten i december, kunde som inte tajma bättre :)

Bye.







Kommentarer
Postat av: Vendela

Hejsan,

vad fantastiskt att ni ska tapetsera om allting! Det skulle vara roligt om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se. Är du intresserad kan jag erbjuda en morot. Vi har även en golvtävling och badrumstävling som pågår just nu. Maila mig på [email protected] så berättar jag mer!

/Vendela

2011-11-29 @ 11:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0