Träning

Ny dag, nya möjligheter, nytt jobb och nya blåsor på fingrarna!
Gud vad jag trivs på ny jobbet:) Och det känns riktigt bra att komma igång med handbollen, får se hur det går men mitt mål är iaf att klara hela säsongen. Jag är så taggad att träna!!! Jäklar nu ska jag bli stark :)

Gjorde ett träningsprogram till mig själv för fyra veckor frammåt, det blir tufft men jag SKA klara det :) Är så taggad, och det är så skönt att jag har kommit över tröskeln för löpningen då det är spyjobbigt, men nu är det bara skönt:)

Tänkte lägga upp mitt program här sen får jag väl se efter fyra veckor om jag har fixat allt :)

v.19 Måndag: FM Styrke - Ben, Nedre ryggen. Em Löpning
Tisdag:  FM Styrke - Övre rygg, Axlar, Biceps. Em Handboll
Onsdag: EM Löpning + Core
Torsdag: EM Löpning + Styrke med laget - Bröst, Triceps
Fredag: VILA
Lördag: FM Styrke - Ben, Nedre ryggen.
Söndag: FM Styrke - Övre ryggen, Axlar, Biceps.
v.20 Måndag: FM Löpning. EM: Styrke - Bröst, Triceps
Tisdag: FM Löpning. EM Handboll
Onsdag: VILA
Torsdag: FM Löpning. EM Styrke med laget - Ben, Nedre ryggen
Fredag: EM Styrke - Övre rygg, Axlar, Biceps
Lördag: FM Styrke - Bröst, Triceps
Söndag: VILA
v.21 Måndag: FM Styrke - Ben, Nedre rygg. EM Löpning
Tisdag: FM Styrke - Övre rygg, Axlar, Biceps. EM Handboll
Onsdag: EM Löpning + Core
Torsdag: FM Löpning + Styrke - Bröst, Triceps
Fredag: VILA
Lördag: FM Styrke - Ben, Nedre rygg
Söndag: FM Styrke - Övre rygg, Axlar, Biceps
v.22 Måndag: FM Löpning. EM Styrke - Bröst, Triceps
Tisdag: FM Löpning. EM Handboll.
Onsdag: VILA
Torsdag: Ev. Löpning sen TYSKLAND!!

Ska även läsa en bra bok vi hade i min utbildning, nu ska jag bli bra på det här och förhoppningsvis kan en idé (dröm) bli sann i framtiden ;)


Kommentarer
Postat av: mamma

oj vilket tufft träningsprogram men du klarar det! :)

2011-05-10 @ 20:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0