Gode gud!

Om du nu finns där ute, snälla gode gud.. VI MÅSTE TA OSS TILL TYSKLAND!
jävlarhelveteaskmolnomduförstörvåranresasomviharlängtatihjälossefter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nästa vecka åker vi, fyfan så grymt :) Måste börja packa :) Men iaf så är allt som ska handlas fixat, grymt med partytält och sverigestolar ;) ÅÅÅH tänk om det blir kanonväder! ÅÅÅH jag ska få se Simple plan!! kan inte fatta :)

Tvätta kläder på onsdag, fira mamma och träffa tjejorna för att få det sista klart innan tysk!!
Torsdag, sola sig lite och växla penki till euro! undra hur mkt man ska växla :P
Till helgen börjar jag packa :D jag älskar att packa!!! Måste till och skriva en packningslista :) WIIEO.

Livet är annars tack gott, :) Känns helt underbart att komma igång med träningen, löpning, handbolll, styrke och fotti på det :) GUDvad skönt det är :) Och förhoppningsvis är jag i form till seriestart :)


TRÄNING.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0