MIN DRÖM KONSERT

HOFF, ni vet ibland, en känsla, som inte går att förklara för fem öre, man vill bara skrika ut och gråta ut sin glädje!!

Rock am ring 2011, simple plan. HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELT GALET: FYFAN VAD JAG INTE KAN BESKRIVA HUR JAG KÄNNER NÄR JAG TÄNKER PÅ DET!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jag kommer, svimma, dö, gråta, tappa andan. där. vilket ögonblick. och hur kommer jag inte känna då?!?!?!?

jag är redan helt slut, av känslan. >GGGGGGGGGGGGGGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

http://www.youtube.com/watch?v=y--8U1F3dEg HIT SKA JAG!!!!!!!!!!!




Kommentarer
Postat av: Jon Högman

Tja! Eh, kanske lite konstigt det här men jag googlade runt på på typ orden "bil till Rock am Ring" och fick en länk till din blogg bland svaren. Tänkte bara att det skulle va värt att höra hur ditt gäng ta sig dit för själv står jag lite handfallen och funderar fortfarande. Om inte annat är det ju alltid nice och råka på nån annan som ska dit! Släng iväg ett mail tillbaks eller nåt om du känner för det! Ha det fint // Jon

2011-05-04 @ 00:19:13
URL: http://jamenellerhur.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0