Livet är gott!!!

Har faktist ingen lust att blogga, men det är såå mycket som händer nu och det kommer bli jobbigt att skriva ner allt sen. Så det blir ett litet inlägg.

Jaa jag jobbar, jobbar och jobbar som mest just nu. Meen som sagt det lönar sig till usa resan!!!!! Fufan nu börjar det närma sig!!!!!!!!!!!! Har planen att börjar skriva på en packningslista, man vill inte ha med sig mycket i väskan, så man frå plats med allt shoppandee!! Sen växla pengar har jag inte hunnit med ännu, känns lite stressande, men jag har bokat frissa tid iaf dagen före vi åker, så det bli alldeles kanon braa:D Köpte mig ett par skor idag på teamsportia, för det första för att promenera med med zico nu under våren men även ha med till usa , tänk bara allt shopping!! Och med tanke på det så rekommenderade min bror ett ställe utanför new york, typ en liten by med bara KLÄD BUTIKER :D cooolt.

I måndags hade vi ap-träff. VAR SKIT KUL, vi körde icedriving, haha jag och erica i en bil, det var gryymt kul! Synd bara man blev en fegis när det var tävling. jo sen blev det middag på landströms och fortsatte på bishops, bra kväll :) Tisdag=ledig=underbart! For ner till laxis, satt ute och solade och promenerade på isen=underbart. tog en bastu (jag har världens knäppaste hund, han bastar..) Sen bjöd jag mamma,pappaoch bror på middag. en toppen dag! Idag jobbat på badis, ätit köttsoppa hos simons mormor, jätte gott :)

ÅHfyfan jag höll på glömma!!! VI HAR FÖRTUSAN bokat rock am ring, tyskland juni!! FUFAN VA GRYMT ::D:D

Hoff skriver bara osammanhängande och massa stavfel. men jag har som sagt egentiligen ingen storlust. men jag borde skärpa mig med stavfelen för på fejjan (blev tok förvånad) cape east hade lagt upp min blogg på deras sida om när jag bloggade när jag hade varit och besökt dom. shit. .

eh hejdå :)

Kommentarer
Postat av: Skåne cecilia

hopas ni får kul både i usa o i tyskland!! har ni tid så får ni gäärna titta inom mig i skåne på vägen ner/upp från tyskland, om ni kör =D

2011-03-18 @ 00:28:00
Postat av: mamma

men oj blogg på cape east hemsida kul! måste kolla in det! :)

2011-05-02 @ 14:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0