En vecka kvar!!

Helt galet grymt, en vecka kvar, nu börjar förberedelserna på riktigt alltså :)
Igår var det middag och bastu med simon, moa och ante, surrade lite om usa :D
Om en vecka lördag morgon åker jag och simpe till sthlm, kommer möta upp dom andra i sthlm och hitta på något att få lördagen att gå :) Söndag morgon går flyget till New York och där flyger vi direkt till Toronto, så våra första dagar på resan är vi i Toronto, kollar hockey och får se vad staden har mer att ge:) Resan forsätter till new york och orlando! Helt ärligt så har jag inte hel koll på vilka dagar exakt, vi ska träffa moa och ante imorgon också så vi går ett schema på allt det viktigaste :)

Idag blir en lugn och bra dag, vi är djurvakt ihelg, isa och deco bor hos oss sen ska jag ner till laxis och mata katterna! Jätte skönt med en lugn helg, nästa vecka kommer vara fullt hela tiden! Idag har jag suttit och skrivit packningslista, att göra lista, handlingslista och adresslista, börjar ha lite koll här! :)
Planen resten av dagen är, sola, träna, fara ner till laxis, sen får man se :)

Fyra dagar kvar på lk, eller jag nätter. har nämligen natt nästa vecka!
På fredag har jag frissa, ska bli helt underbart! :)
Passar på att tvätta ihelg i laxis, kan börja packa på söndag :)
Är SÅÅÅÅÅÅ taggad inför resan, helt galet, kan inte förstå vi ska till usa, och kanada. heeelt galet :D fyfan vad jag ska njuta av denna resa :)

nu ska jag lägga in musik på min nya mp3 :) all tysklands musik ska in !! :)


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0