Snart midsommar

En dag kvar att jobba, sen ledig hela 5 dagar! fysjutton vad skönt det ska bli, onsdag åker vi ner till skeå och är till söndag! ska bli så underbart! Bara ta det lugnt, lite shopping och hoppas på bra väder!
Nyss laddat upp en rolig film från rock am ring, haha :D så jäkla bäst. går som bara att förstå om man var där ;) Och nej ingen av oss var höga, jag lovar!! haha men man kan verkligen tro det. söndag, och det regnade så alla såg så roliga ut:D

Och jälvar vad jag längtar tillbaka, ååååh. och musiken, shit. shit shit, Rakt in i hjärtat: Simple plan, Kings of leon, 3 doors down, Coldplay , ååååh! underbart verkligen verkligen <3<3

Gud vilka resor jag kan titta tillbaka på under detta år, usa och tyskland hitills. Wow alltså! Är sååå nöjd. vill bara åka iväg nununu! Har iaf lite sverige resor att se fram emot iaf :) 18-21 Augusti med tjejerna i sthlm!! vilken helg alltså, FILMPREMIÄR, shopping, utgång och bara umgås med dom bästa tjejerna i världen.
Och sen 2 november rihanna i sthlm med min simpe :) kommer också bli grymt!

Hahahah, snacka om att bli lurad, hästarrangemang i a-hallen, mån-sön v.32, dubbelt betalt, städar efter sig och har ventilation för all skit. hahaha, alltså. hoff!

kram på er.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0