Zico och Deco har fått syskon!

Här sitter jag i min ensamhet och äter choklad, orkar som inte göra något, är sjukt trött!
Kikar lite tv såg slutet på f19 gothia cup finalen, kul att vinna något sådär stort! När jag bläddrade lite i tv kanalerna råkade jag fastna på viasat motor och såg att dom sände formel 1 träning i från Nürburgring, där var rock am ring var :) Det var lite kul att se, tänk där har man sprungit runt och sett en massa artister och åkt runt i banan med festivalbussen, guuud så roligt när jag tänker tillbaka.
Nu är det tv4 nyheterna som gäller och det handlar om bombdåd och skottlossning i Oslo, heeeelt sjukt. fyfan alltså :/ Flera döda. usch. helt sjukt, det händer i ett land så nära oss, och inte med det vår bästa hilde befinner sig i oslo just nu, och TUR var hon långt i från. usch vad hemskt.. vad händer med världen???

Nu över till något lite roligare, som ni vet är Zico och simons föräldrars hund Deco lika gamla på exakt samma dag, fast att zico kommer från en kennel i Umeå och Deco från Jukkas. Födda på exakt samma dag, det är häftigt ? :) Och för någon vecka sen fick vi veta att Zicos pappa och Decos mamma hade parat sig!! ÅH :) ganska kul :D Idag åkte vi och tittade på valparna (mest för att se hur dom ser ut, en blanding av zico och deco) Såå sööta bara 2 och 1/2 vecka gamla, små råttor! Vi ska åka tillbaka när dom har blivit lite större, nog är man sugen på en till allt, men vi har inte samma tid med en valp nu och i vår lilla lägenhet:/ Hoppas kanske simons föräldrar får för sig något ;) haha . Det finns nämligen en hane kvar. Ska lägga ut bilder när jag har fått dom av Åsa, nu har jag lånat från fjällbrisens hemsida: http://www.fjallbrisens.se/









ÅÅÅH! :) Och fina Ambra (decos mamma) är så himla fin!


Imorgon åker vi till Tärendö, ta det lugnt, fiska, bada, basta. ska bli skönt :)

Kommentarer
Postat av: Kristina

Åh så himla fina... vill ha!

2011-07-22 @ 23:31:15
Postat av: mamma

Suck....nu blundar jag! Tur att ingen tik är kvar!;)

2011-07-26 @ 16:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0