midsommar och festival

Det var ju som ett tag sen sist, ja det har varit midsommar som var hur bra som helst i skeå :)
Sen festivalen också, som var också hur bra som helst :) Hade grymt kul.
Nu har jag varit sjuk ett bra tag, och det är så himla segt, usch vad less. Och det har ju varit grymt varmt utomhus och jag inne med feber. fyfasen. Ja vad tusan inte hade jag mycket att säga här! .
På lördag ska jag tydligen spela fotboll, haha hoff, kul ska det bli, men får se hur det går :b

Sen har jag köpt skilda världar, hahaa. så himla dåligt skådespeleri så det finns inte, men det går inte att slita sig, kommer verkligen ihåg hur bra man tyckte att den var förut! haha :)














Nu ska jag beställa hem lite kläder :)

Kommentarer
Postat av: Ia

De goaste hundarna!

2011-07-14 @ 20:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0