grattis alla!

grattis alla som har kommit in på utbildningar :) hade varit kul att söka in bara för att få det där svaret: du är antagen! :D gud vilken lycka!! är så glad för mina kompisar som lyckats :) :)
Och detta får mig utsöökt att tänka på när jag själv pluggade! Gud vad jag verkligen är GLAD att jag gjorde det!!

Park, Fritid och Badmästare.
Ca ett halvårsedan jag tog examen i Skellefteå, och jag är så himla nöjd och glad att jag läste denna utbildning! Jag rekommenderar den verkligen, så bred och bra grund att utgå från om man inte riktigt vet vad man vill bli! Allt från ledarskap, gyminströktör, stresshantering, simlärare, köra traktor till att köra ismaskin. Och mycket praktik, hur bra som helst :) Lärarna är verkligen dem bästa med hög kompentens! Åh jag blir så glad när jag tänker tillbaka till Skellefteå, på campus och en underbar klass! Vilka minnen alltså :) Och vår underbaraste lärare Anette som ställde upp på allt och för alla, hon gjorde verkligen det bästa för oss, och trodde på oss alla. Våra resor, Umeå, Härnösand, Göteborg, Happaranda och några som kom upp till Kiruna för att delta i mitt projektarbete. Och alla klassfester. Och alla roliga och intressanta lektioner. Ja vi hade verkligen många olika ämnen och jag kan bara komma på ETT som var mindre kul, vattenrening, men det gick klarade man så :) Och mina praktikplatser, är verkligen DÖÖ nöjd av mitt val av praktikplatser!! Badpraktik: Byske badhus och Kiruna badhus, Fritidsprakik: 360 gym i skeå och Skellefteå kraft arena, Parkpraktik: Kåge, Fördjupningspraktik: Hälsokaskaden i Kiruna.
Har lärt mig såå mycket på denna tid både kunskapsmässigt och om mig själv.

Alla utbildningar som ingick in park, fritid och badmästare:
- Badbevakare
- Simlärare
- Motorsågskurs
- Skadesökning, skadebehandling och helkroppsmassage
- Gyminstruktör
- Introduktionsutbildning på hjullastare/traktor
- Vattentränings intruktör
- Vattenrening
- Säkerhetskurs i röjsåg
- Projektarbete
- Stresshantering
- Ledarskap
- Hantering av grönytor
det var väl dom flesta som jag kommer på iaf! som sagt väldigt blandat och väldigt roligt :)
















Kommentarer
Postat av: mamma

Jag är så glad för din skull att du hittade "din" utbildning!Jag åker ju ner till campus snart hoppas få träffa Anette! :)

2011-07-15 @ 21:07:53
Postat av: Kristina

Du är så DUKTIG!

2011-07-19 @ 13:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0