Fotboll är sjukt kul!

ja jäklar lördagen blev en heel del fotboll, :) Vi åkte först till juniscupen och kolla hanna spela med sitt saittalag och simon med träsket, men saitta behövde folk och jag,moa och hilde ställde upp :) skit kul och det gick helt ok! Ett härligt lag och solen stekte på! Efter att spelat tre matcher så åkte vi vidare till Kaunis där vi skulle spela för parkka, vi kommer dit och tror att vårt lag består av massa tanter, men ikke, det var typ vi och tjejer från pajala i samma ålder, så blev mycket spel för alla och det var sjukt kul, dock hade vi ingen målis så vi fick turas om! Vi mötte grymma veteraner som syntes att många hade spelat i unga dar, men vi gjorde 5 mål och dom noll, eftersom vår supermålis hilde björkteg räddade en grym straff, som förövrigt kom med i NSD , haha så himla roligt! jafyfan, efter 7 år slog äntligen parkka kaunis!

Snodde några bilder från hilde :)





Jag vill spela match igen!!! NU!!

Efter jobbet idag kom mina kusiner frida och johanna, vi lagade tacos, kikade film, satt ansiktsmasker (provade med choklad vet inte vad jag tyckte, det luktar choklad på mig fortfarande, hhuhu) och frida fixade mina naglar, blev hel nöjd :) Är ju inte precis den som är den ni vet. men kul att ha fixade naglar så här i vardagen!






En awesome grej när jag satt på jobbet, vi får nämligen modetidningen Plaza dit, och bläddrade igenom den lite snabbt och helt plötsligt!!!!!!!!!!!!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0