Solen har kommit!

Man blir så glad när solen äntligen är tillbaka, man blir mycket piggare och gladare :) Man tänker inte så på att den är borta när den är det, men nu när den börjar synas så märker man verlkligen skillnaden :) Längtar till våren!!

Så här fint såg det ut igår, jag och Zico är på väg och möta upp Deco och Åsa för att sedan promenera till veterinären, killarna skulle ta sin ett års vaccinations spruta. Zico var rätt rädd och Deco tvärtom :)



Gud vad man är rastlös som arbetslös, fast än så länge har jag haft någoting för mig, men jag hoppas dom tar och ringer om jobb jag har sökt!!!
Igår fyllde min vän Hilde år och jag ringde och surrade med henne ett tag, blir så glad när det går bra för henne :) Vill så gärna komma och hälsa på dig! Men trist att man är så pank..

Imorse har jag varit och tränat, benen är helt slut. Nu har jag tvättstuga till fem och ikväll ska jag umgås med camilla :) Var som ett tag sen!
Imorgon blir man 21! På lördag blir det lite firande, mest för att få vara med tjejerna. vi ska basta och äta gott i laxis :) Blir nog kanon!


Nu när jag orkade ladda upp lite bilder kan jag ju visa hur jag hade i lördags när jag inte orkade ladda upp bilder :) Jag och Zico myste till handbolls vm! Sedan btw så for jag till Moa och kollade film, en SKIT bra film som heter "my name is khan" Den måste man se! Jätte sorlig men verkligen jätte bra!





Och en bild på Zico bara för att han är så söt!




Min förra telefon gick sönder och nu har jag köpt en htc, jätte nöjd med den men den har lite sämre kamera. min förra hade 8.2 och den här har bara 3.

Kommentarer
Postat av: ku

Jag saknar dig..

2011-01-20 @ 20:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0