lördag i min röda filt

Sitter och kollar handbolls vm Sverige-Slovakien, grymt spännande match! sverige leder nu med 4 bollar, bra spel av dom och källman visar hur man gör! Trist bara att man blev själv ikväll.. men jag har ju zico och min godisskål.

När jag tänker på vad jag gjort dom senaste dagarna, hängt på badis. Jag har jobbat lite då och då, tränat och masserat så det blir rätt mycket på badhuset. skönt att det är så nära mitt hem :) Förra veckan var jag till arbetsförmedlingen och skrev in mig, kändes hur konstigt som helst, men jag är ju arbetslös så. Har fått ett jobb erbjudande från badis men det är först i mars, och nu är jag bara vikarie där så hade verkligen behövt ett till jobb, har sökt på lk och team sportia, så hoppas det blir nått iaf! Man blir galet rastlös av att inte ha något jobb!

Sen så gick min telefon pajj, eller allt fungerar men mikrofonen har lossnat så ingen hör vad jag säger och fan också nyss gått ut skolan, hur rik är man.. och telefoner kostar! Men så kommer annika på badis och fårgar om någon behöver en mobil. och Japp jag köper den för ett bra pris, hur nöjd som helst :) Fast har verkligen problem, det är en htc och jag fattar verkligen ingneting av den! Man känner dig gammal! har än inte lärt mig vissa saker, men det kommer väll!

Idag kom Mira och Hanna hem från thailand och vi var några som överraskade dom på flygplatsen :D heelt underbart att se dom igen :) och bruna var dom som tusan.. hoj hoj .,

SHIT nu äger helt plötsligt sverige sönder slovakien!!!! gudars vilket ögongodis att titta på! dem glänser på planen!

Fotade en mysig bild när jag och Zico sitter och myser i soffan i min röda filt med tända ljus och handboll på tvn, men jag orkar inte gå och hämta sladden och sätta in den på datorn, jag fattar inte hur man orkar lägga in bilder varje daag!! jaja , men ni kan ju tänka er hur bilden skulle se ut:)


Kommentarer
Postat av: Ia

Jag hade kommit och gjort dig sällskap om jag kunde!

2011-01-16 @ 07:08:21
Postat av: Sofi

åkte till moa sedan och kollade film så det var lugnt :)

2011-01-16 @ 11:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0