Jul och nyår

Skönt med examen, men har inte riktigt förstått det ännu, men gryymt skönt med inga mer skolarbeten. puh. Sen fick jag en massa fina examens presenter, jag faktist inte beredd på en enda. Och Tack alla för uppvaktningen på min examen :)
Julen var hur bra som helst! På morgonen på julafton var vi i laxis och bastade och åt jullunch, sedan vidare till kurra för att fira faster som fyllde 50 år! Vid kalle tiden for vi till skolgatan och firade kvällen med familjen Unga Gräsvik. God mat och julklappar, blev förvånad av hur många jag fick! Tack alla för julklapparna :)
Juldagen blev en kanonkväll! Förfest hos Hanna och hälften av oss vi gick och käkade middag på ferrum, god mat och trevligt sällskap. Skit kul kväll, massa folk :) :)

Jag jobbade lite mellandagarna och sen for vi till Johan och Andreas stuga, dööö mysigt. Ätit i massor, spelat spel, bastat och någon öl. Kallt bara när vi skulle hem, -35 och Zico fick sitta i en sovsäck. Bastu i Laxis väntade plus våfflor heelt ok :)

Nyår kom och det var dags för min fasters 50 år fest. 50 tals tema, jag hoppade i min farmors gamla klänning och resultatet blev en riktig tant. Men guud så roligt jag hade :) Kul att träffa många från släkten, bra trubadur, farfar som sjöng, mattias och benny gjorde ett uppträdande också! 12 slaget for vi till skolgatan för att vi nya året med vår älskade hund, och kolla hur han reagerar på raketerna. Han var helt tokig och ville bara upp i fönstrerna för att se :) Det var positivt, stakars deco som var hur rädd som helst :S

Och sen har man varit orolig för Lisa borta i Thai, :S Hoppas du är helt frisk nu! Snart åker Sara och karlsen iväg också, fyfan så aaaavis! tänkt sol och bad .

Men jag har en annan resa att vänta på :D USA!! fyfan nu har jag börjat fatta att vi ska verligen åka.
Flygbiljett tur och retur Kiruna-Stockholm CHECK
Flygbilgett tur och retur Stockholm-New York CHECK
Flygbiljett tur och retur New York-Toronto CHECK
Matchbiljett Toronto-Washington CHECK
Flygbiljejett tur och retur New York-Orlando CHECK

Vi börjar komma frammåt i planeringen här och det känns GRYMT :)
bara boende kvar, och aktiviteter . WOOHO


Nu sitter jag ensam hemma och kollar hockey, fast lilla killen är ju förståss med mig!

Kommentarer
Postat av: Ia

Vilken jul och nyårshelg ni haft!!!

Låter jätte roligt...

Du är så värd alla presenter och julklappar för vi tycker om dig så mycket!



Jag är allt avis på eran resa, skriv en reseblogg tack! :D

kram

2011-01-03 @ 22:09:32
Postat av: Ia

Fredrik hälsar att ni måste till Waterworld i Orlando. Han har varit där och han älskade det :D

2011-01-03 @ 22:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0