födelsedag

Då fyllde man 21 år, herregud vad gammal?! Bjöd familj och släkt på fika, och eftersom vi har vår lilla 2:a så skrev jag till alla att kom mellan 17-20, så det inte skulle bli så trångt. Men så självklart kommer alla samtidigt! trångt blev det med trevligt :)

Igår for jag, erica, hanna och jesper och körde lite skoter, underbart väder och härligt före :) grymt!! Hahaa, en liten missuppfattning och erica gasade iväg, det var rätt kul :D
På eftermiddagen bastade vi och jag hade lite bastusittningar för tjejerna, har haft bastuutbildning i skolan så jag passade på att öva lite :) Bastu, eteriskolja, frukt, honung och facemask bl.a. Det måste vi göra om :)
Efter bastun åt vi middag och mina kära föräldrar hade lagat såå god mat, souvas med nybakt bröd och sallad! det gick verkligen hem :) Tårta på det! Gud vad jag tycker om att umgås med mina tjejer, mysa och bara surra! Och vilket djupt ämne vi kom in på, kunde pratat i timmar, hela natten!! Men som tur vad kom Erica med årets avslutning ;) PERFECT!

Och vad mycket presenter jag har fått, 21 är ju inge speciell, men fick ändå mycket fina grejjer, Tack alla!! Av mamma och pappa fick jag en perfekt ryggsäck till usa resan :) Och inne i den en låda med pengar som dom har sparat åt mig till min resekassa :) Det förjävliga var att dom hade slått in varje mynt och varje sedel i folie!! Haha vilka föräldrar man har!! Det kommer ta dar att öppna, jag kan ju inte slita heller ifall det är sedlar. . men kul :)



Folie pengarna, fick bl.a en endollars sedel :)







Jag fick pläden jag hade önskat mig, och jag har en hund som älskar den :)























.. Därför älskar jag djur !!

Kommentarer
Postat av: Ia

åh så mysigt :D

2011-01-23 @ 22:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0