nu har jag bestämt mig.

ÅH igår kom mitt paket från hm :D Beställde en ny bikini, ett linne och sandaler till usa, (florida) Trist bara att dom snygga shortsen jag beställde åt simon kommer först sista april, alltså när vi kommit hem.. sånt blir jag irriterad på!!

jobbar natt vecka, går rätt bra! Jag har ju erica i samma skiftlag så det är ju kanon :) Sen har vi två praktikanter från storuman, en tjej ida, hur trevlig som helst :)


Men iaf så har jag bestämt mig, efter usa gör jag comeback! Jag känner att jag aldrig har riktigt avslutat, och alla frågar och vafan jag är ju sugen!!!! Nu när jag har pluggat klart, inte har flera olika jobb så känns det som att jag är redo, jag vet vad min rygg klarar av, så nu kan jag satsa 100% på det. Det blir efter deras säsong, ingen bra idé att komma in så här i slutet, bättre att börja med försäsongsträningen så att jag kommer i form till nästa säsong, det är bra för mitt självförtroende. Men samtidigt vet jag en annan sak, sista gången, jag kommer inte orka mer comebacker, säger som foppa en sista chans, men förhoppningsvis blir det inte i närheten så kort tid som han, jag vill tro på år!!























Jag är ju bara 21 inte kan det ta slut redan..


Kommentarer
Postat av: h

Det tycker jag låter som en toppen ide!! :D

2011-02-24 @ 21:43:13
URL: http://hejhilde.blogg.se/
Postat av: K.U

Go Sofi!!!! Du kommer fixa det kanonbra!

2011-02-24 @ 22:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0