Fredag och migrän

Sååå hemskt, har fått migrän nästan varje dag på jobbet. Och det har hållt i sig ändå tills på kvällarna, och samma är idag kl är nästan sju på kvällen, har sovit ända sedan jag slutade typ, huvudvärken släppte var ute och tog en promenad för att få lite frisk luft, men nu kom det tillbaka igen. fyfan så hemskt. Jag har kommit fram till att det måste vara hjälmen jag har på jobbet, måste byta till en ny, ingen hit med migrän..

Har jobbat 2 och en halv vecka fm, så det ska bli såååå skönt med natt!! Hoff hemska morgon kl 4.30 ut i -30 med hundarna.. och den här kylan tycker jag har varit nog här, uscha.

Fick sån lust att hitta på något ikväll, antingen med simon och ante eller hälsa på i kauppinen, men fyfan för migrän... åååh försvinn!!!

Ska jobba på badet ihelg! Bara jobba jobba jobba inför U S A :D det går riktigt bra att jobba när man har ett bra mål :) MEN ååh tyvärr mina vänner har jag åkt på jobb 5-6 mars! Det känns så jävla surt! Men en helg på lk, jag behöver! vi får klämma in en till helg efter det helt enkelt :)


Erica har fått mitt skiftlag att kalla mig järnis! haha, hooff känns skit skumt. men man får inte bli kallad sitt riktiga namn fick jag höra!;P nästa vecka har jag natt och nästa gång jag har natt vecka så STICKER VI TILL USA :D:D:D::D:D:D fyfan vad häftigt! Har redan börjat fixa musik till min mp3, haha jag vet.. simon kommer bli less på min resefeber flera gånger om!!! Men I dont care, det är ju KUL :) Sen har jag blitivt små sugen att börja med packningslista, men ska fösöka hålla ut lite längre ;)













Kommentarer
Postat av: Blogg i norr

Hej!



Jag vill tipsa dig om att vi har startat en portal över bloggar i Norrbotten på Facebook.com. Sidan heter Blogg i Norr och är till för alla som gillar bloggar från Norrbotten. Där kan du som bloggar bli upptäckt av nya läsare eller du som läser bloggar, hitta en ny favorit runt om i Norrbotten.



Så Gilla sidan, registrera din blogg och tipsa dina läsare och vänner.



Välkommen till Blogg i Norr: http://www.facebook.com/blogginorr



Med vänlig hälsning

Sara Stenberg

Blogg i Norr

2011-02-23 @ 15:56:32
URL: http://www.facebook.com/blogginorr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0