2 årig förlovningsdag <3

Idag har jag och min underbara Simon varit förlovade i två år, gud så tiden går fort! Vi firade det igår och dagen var helt fantastisk :) Vi började dagen med brunch på safari, handlade mat för kvällen, sen hämtade vi upp deco och han var med oss hela dagen. Vi lagade en otroligt god middag, ibland överraskar vi oss själva :) Kött, hemmagjord potatismos, tomter i ugnen, sås och majskolvar till det! Efterrätt glass med egen varm chokladsås av kakao och en lyxig chokladmint som jag fått av moa i present. Mums! Och godis och ett glas vin till det:)
Vi kollade några filmen och bara myste på :)












Kommentarer
Postat av: Ia

Gratis världens goaste par! Jag älskar er!

2011-02-06 @ 20:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0