Vart du än tar vägen...

Du hittar alltid början till något nytt när du lämnar gamla upptrampade stigar.
Du kommer att möta svårigheter, känna tvivel och ibland rädsla - men också få uppleva trevliga överraskningar och glädje.
Runt nästa krök kan världen ligga öppen framför dina fötter.
Alltid dyker det upp något nytt att upptäcka, prova på och uppleva.
Så väljer du din egen väg så finner du ditt liv och din lycka.
Jag önskar dig inte guld min vän ej heller pengar och makt.
Jag önskar dig modet att vara dig själv och stå för det du har sagt.
Jag önskar dig inte en stenfri väg men kraften att vägen gå.
Jag önskar dig kärlek i rikligt mått och vänner att lita på!



En fin text jag har fått från en fin person och en förebild.

Till alla mina fina vänner och familj.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Du är för go! Fortsätt vara den fina tjej du är! Kram

2011-09-01 @ 20:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0