Toronto över förväntan

I söndags landade vi i Toronto, där vi möttes av snöstorm. Vi tog oss till vår lägenhetshotell som var galet fint, man kände sig så lyxig. I hotellet fanns en pool med jacuzzi så härligt då vi tog morgon dopp varje dag :) Första dagen tog vi oss in till centrum, vi bodde perfekt med nära till allt. Och vi upptäckte galet bra shopping iaf enligt mig, min väska är nämligen proppfull efter Toronto, hur ska det gå efter New York ;) bara att köpa en till väska :) dag 2 blev lite mer shopping på fm. Sedan gick vi till hall of fame, det var dö häftigt då jag inte riktigt visste vad som väntade, men det var ett hockey museum med alla gamla hockey legender och historia, enda svensk Börje Salming Grymt coolt enligt mig :) även fick vi se och känna på stanley cup bucklan det var också häftigt och killarna var som pojkar igen :) kl sju var det dags för NHL match på air canada centre mellan Toronto och Washington. DÖ GALEN stämning, vilka rysningar när canadas nationalsång drog i gång och sen när Toronto gjorde mål, shit alltså! Men vi gick mot strömmen och hejjade på washington , kul att se bäckstöm och ovechkin :) sen gick dom och vann efter straffar så det var givetvis kul det :) Imorse tog vi flyget till New York där vi befinner oss nu och åtta dagar till :) känns så overkligt :) jag känner sån lycka :) i taxin hit hann vi se en skymt av Times Square FYFAN Säger jag bara! SÅ MÄKTIGT HÄFTIGT COOLT:D imorgon blir det NHL igen och vi ska få se Henrik lundquist, wow hoppas hoppas han får spela! Sedan får dagarna bli som dom kommer är dö sugen på shopping och allt som New York har ett erbjuda :) Hoppas ni har det bra i Sverige, jag känner lycka i livet här borta :)

Kommentarer
Postat av: lisah

vet du att jag har aldrig varit så avundssjuk.. FAN HA SÅ KUL I fucking jävla NEW YORK!! WOW :D

2011-04-09 @ 23:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0