Toronto, New York, Orlando.

Vilken resa, började skriva ner allt för någon dag sen, och det var inte lite heller, men såklart så försvann ALLT! Fy vad förbannad jag blev, och jag orkar inte skriva omitt. Men bilderna får berätta resan!



Stockholm



Första stopp Toronto



Så jäkla mysigt på hotellet i Toronto, tyckte jag var det besta!!



Grym shopping i Toronto :)




Hockey hall of fame och ende svensken Borje Salming, Sweden, Kiruna



Stanley cup bucklan



Redo för match



Andra stopp New York och börjar med att kolla rangers







Central park









Times square






Vi gick på broadway och kollade The lion king, helt klart det bästa jag har sett!!!



Frihetsgudinnan och vädret på topp minst 30 grader :)







Empire state buildning på kvällen



Sista stopp Florida och Olrando!












Fyfasen vilken underbar resa! Tack alla ni som gjorde den :) Två intensiva veckor och helt galet mycket vi har sett och upplevt. Rekommenderar verkligen ALLA att åka till Kanada och USA, så häftigt :)

Mer bilder kommer på fejjan.

Har dessutom haft en döö mysig påsk! Kul att kristina och fredrik var upp :), och min kära kära vän Hilde!!!!!


Lisa och Hanna var hos mig nyss och vi har beställt galet snygga tshirtar till tyskland!!!!!!!!!!!!!
En månad kvar, wooho :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0