Imorgon börjar resan :)

Gick sista natt skiftet inatt, bjöd på smörgåstårta som var riktigt god! Ja, sista skiftet på lk, förhoppningsvis kommer jag aldrig tillbaka, förhoppningsvis kommer jag trivas med mitt nya jobb och att det går som jag vill :) ska bli spännande!

Jag var hemma vid 07 imorse och höll mig vaken till 09 då hade jag nämligen frissa tid :) OCH gud vad nöjd jag är :D färgat håret mörkt, toppat och klippt upp plus en rak lugg, trivs SÅ bra :) Kul men ny frisyr till resan :)

Shitshit, imorgon bär det av först till Sthlm där vi kommer spendera hela dagen, moa och ante är redan där, vi ska träffa kristina och fredrik som tajmade bra med att åka till sthlm imorgon, kul! :)
Lördag kväll åker vi till arlanda, då kommer junis och maria också, vi ska bänka oss på olearys på arlanda tydligen fotboll! Natten blir på en hård bänk på arlanda.

Söndag morgon!!!! Sthlm-New York och direk vidare till Toronto!!!! fyfan vad grymt, kan inte alls fatta :)
Första stopp alltså Toronto, dag 1 blir det shopping (tydligen ett av kanadas största shoppingcenter) ;) Man får försöka att inte slösa alla pengar dag 1! :) Dag 2 blir det nhl match, Toronto - Washington. Och visst har man med en washington tröja, jajjamen!

Andra stoppet bli New York, där vi är ca en vecka :) Mycket att se och uppleva, gud så häfitgt! :)
Sista dagarna flyger vi ner till Orlando och Florida, ryktas om 25-30 grader varmt och där har vi ett späckat schema och inte kommer hinnas med nå solning, men denna resa är endast upplevelser, sen att vi har pool på hotellet är ju bara plus :)

På ett tag blir det pizza med mina och simpes föräldrar för att säga hejdå.

Detta så bli sååååååååååååååååååå GRYMT! fifan :D












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0