ny frisyr

Gud vad bra att ha vänner, sanne fixar ny frisyr till en och hon får massage tillbaka!! Hur bra som helst! :)
Var väldigt osäker på om jag skulle våga klippa lugg, men kände att ni vill jag verkligen ha någonting nytt, vågar ALDRIG göra nått och det är väldigt tråkigt. Men jag tog mod till mig och är faktist hel nöjd :) Tack Sanne !
Blev mörk färg också som jag som alltid trivs med :)









Ihelg blire lugnt, imorn filmkväll med brudarna och lördag häng med simon vi ska nog köra lite skräckis film maraton, det är ju trots allt halloween :) Blivit bjuden på en maskerad fest också, hade varit döö kul klä ut sig och allt det gör aldrig vi på halloween, inte så konstigt kankse när rallarcupen alltid varit samma helg = ingen fest . Menmen. På söndag bär det av tidigt till Härnösand därför jag inte ska på fest på lördag. Blir iaf i härnösand till onsdag och sen sundsvall till torsdag em. Skolvecka. Ser så där fram emot det faktist, längtar mera till göteborg :)
Shit vilket inkägg det blev. Nu valpkurs och zico ska med för första gången, spännande att se hur det går :)

Kram

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jättefint me lugg å färg!:)

2010-10-29 @ 16:20:54
Postat av: camilla

svin fin i lugg var du! :) snyggooow! lugg is the shit ;P

2010-11-08 @ 18:38:53
URL: http://erikssoncamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0