Massage

Nu har jag haft mina två veckors praktik på Hälsokasaden och det känns jätte bra, har fått många nya grepp, tips och idéer! Ska även jobba lite extra där, men hittills är det bara någon timma per dag. Så ni som vill får gärna komma hem till mig och jag masserar för 200 kr ! :)

Självklart så har jag en massagebänk och även massageolja, mysig belysning och avslappningsmusik.

Ring mig så bokar vi in en tid!

 





Är så glad för jag har hittat sån bra massage musik på spotify, bara massa kända låtar som dom har gjort om på piano! :) Fast jag måste köpa en skiva med dessa låtar, för spotify är ju inte det bästa att lyssna på vid massage (då all reklam förstör)






Kommentarer
Postat av: Sara

vad säger Skatteverket om det..? Du bör nog ha en registrerad enskild firma för att ge hemma-behandlingar som du tar betalt för. ett litet tips bara

2011-01-22 @ 22:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0