längesen sist

Nu var det ett tag sen man var här och skrev, beror på att jag legat sjuk i flera veckor plus att vi har flyttat till lägenhet i kiruna :) Tapetserade om allt så det tog ett tag att flytta in också! nu är det mesta klart och jag trivs hur bra som helst :)

Nu sitter jag i östanbäck, kom för någon timme sen. Sitter och fryser här under filten, det tar ju som ett tag att få det varmt här inne! Har iaf skol vecka nästa vecka, väldigt blandat med motorsågsutbildning och studieresa till umeå och lite annat! känner mig inte så pepp inför veckan, hoppas den får fort bara!
Gör min sista två praktik veckor nu, är på hälsokasaden och masserar och lite annat. trivs hur bra som helst! Ska få jobba lite där sen också så det känns bra :) Behöver alla pengar jag kan få just nu! Vi har äntligen bokat resan till USA :) shiit, har verkligen inte fattat ännu, men det kommer bli grymt :)







Det kommer bilder från lägenheten när allt är klart och jag får lite tid över :)






Kommentarer
Postat av: Kristina

Ja fattas bara annat (med bilderna alltså ;)



KUL med USA!!!!! <3

2010-10-04 @ 15:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0