zumba

Nu är simon irriterad på mig för att jag har gått efter och städat efter att han har städat.. jag bara är sån, det ska vara fint när man får gäster! är verkligen en perfektionist när det handlar om sånt :P inget att göra åt. Ja ikväll kommer per, åsa, jonas och deco hit :) Blir nog rätt sent och jag hoppas jag inte hinner somna, för vi ska grilla hampis när dom kommer!:) goott.

Idag har vi haft växtkunskaps prov, gick skit bra. var rätt lugnt när vi fick ha alla antecklingar och sånt med! fiint. Sen har vi varit några från klassen på zumba, var skit kul!!!!! ont som tusan i fötterna, var tvungen att vara barfota på trägolv, mindre skönt! men riktigt roligt var det :) Ett träningspass med ledare och blandning av massa olika dans stilar, haha höll på att skratta ihjäl mig däribörjan! ahahaha.

Så fick jag ett galet sms idag, mina vänner sara och lisa har nämligen åkt utomlands på en sista minuten! fyfan va fuskigt.. Så är ju hanna och adam i thailand, johan och maria i thailand.. snacka fusk! ÅÅååh vill ha sool! fast nu börjar värmen komma här i skeå :) det tycker vi om!

Imorgon är sista dagen med klassen innan sommarlovet och innan v.35. ska göra en klassfest som avslutning och det kommer nog bli grymt! resten av helgen blir att umgås med familjen Unga :)

Ha det gott.


Kommentarer
Postat av: svägerskan

Jag är inte ett DUGG avundsjuk, inte alls! :)

Ha en sperrolig helg nu! kram svägerskan

2010-05-06 @ 21:05:36
Postat av: camilla

såg ditt sms först nu! så jag svarar här! SÖTIS! Hoppas du hade skit kul! Saknar dig som fan!

2010-05-08 @ 10:03:33
URL: http://erikssoncamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0