livet i Östanbäck

rullar på :) och snön börjar försvinna!! riktigt skönt nu vill jag ha sommar.
Förra veckan var jag i skolan, gick ju bra där med simlärar biten och sen har va haft växkunskap och beskurit träd, så nästa helg tänkte jag att vi ska beskära äppelträdet och så :) Sen hade vi också brandutbildning, släcka eld och sånt där plus åka brandbil :)

Fredag valborg grillade vi det var riktigt gott!!!:) Sedan knatade vi över till janne,mona,jenny och dom. Hade en liten majbrasa jätte mysigt :) Zico och Stella busade för fullt tills dom somnade ungefär ! :)
Igår for jag till piteå med cecilia och sara där zanna, annika, lina var :) Vi åt först på kina resturang sen for vi till öjebyn och badade, bubblade och bastade , jätte härligt!:) Zanna hade även några kompisar med så vi var ett gäng. Sedan for vi hem till zanna och robin och sjöng sing star till elva ungefär! riktigt roligt :)

Idag har det varit riktigt lugnt, tvtvtv. ska plugga lite senare också. helt okej dag! Nästa vecka är sista skolveckan före sommaren, kommer inte träffa klassen förän v.35 känns lite trist! Men vi ska iaf ha klassfest på fredag som en liten avslutning :) Sen har jag praktik tills jag börjar jobba på lk!
På torsdag kommer svärföräldrarna och Jonas och ska stanna över helgen! ska bli trevligt! Kul med besök:) Synd bara att jag och simon råkade pricka in min klassfest och hans lagfest på samma helg ..


Zico har blivit så stor! Och han är så duktig ! :)
Har tränat sitt, vacker tass, ligg, ögon kontakt och söka godis! Kan det mesta redan, riktigt imponerad av han!
Vad kan man mer lära ut han?




Kommentarer
Postat av: Mamma

Saknar Zico ååå vad det är synd om honom på fotot ;)Va kul att han har lätt för att lära! Tips: Köp en "hålboll" och fyll med hundgodis så får han fundera hur han får ut godiset. Annars är leta godis jättebra träning men det verkar han ju kunna!Kram!

2010-05-02 @ 23:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0