godishelg

usch vad äckligt , men ändå gott. Sitter och trycker godis från igår , jobbigt att man måste äta fast man inte vill, godis påsen bara ligger där och vill bli uppäten klart man måste göra som den vill!??

Skön helg!
Fast fredagen blev inget vidare, efter jobbet började jag måå pyton fick kramper i magen, feber och världens huvudvärk, kändes inge vidare misstänker någon typ av matförgiftning.. men det gick över på lördagen iaf! Jag och simon for till edda badade och bubblade :) efterdet for vi på hemmakväll hyrde tre filmer och massa godis! . Vi kikade en film igår och guuud så konstig och dålig den var! Andra filmen såg vi imorse och tyvärr var den inte heller någon hit.. vi är verkligen inte bra på att välja bra filmer!! hojja:)Vi har en film kvar och hoppas verkligen den är bra.
Detta är faktist sista helgen i Östanbäck för oss tillsammans?!??! Shit . men så är det, vi kommer ej bo här nåmer förutom jag som kommer hit under hösten när jag har samlingveskor i skolan. Simon har ju sökt in på olika skolor så beror på om han kommer in någonstans, annars blir det ett år i Kiruna för simon är ju fast anställt så då måste han jobba! kan vara bra det också så vi inte behöver leva så fattigt längre! Men det ska bli spännande och ser var vi hamnar :) Trist bara att lämna underbara Östanbäck och Skellefteå, en jätte bra stad på många sätt!

På fredag tar Simon bilen och far upp till Kiruna, han börjar nämligen jobba på måndagen där. Mamma kommer till mig då och är här tills jag också åker upp på till kiruna en vecka efter simpe!

Ska försöka hitta mig en backe härnågonstans och köra lite intervaller :)
tjao!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hmm vad jag vet så finns det inte någon lag i Sverige som säger att man måste äta upp godis då man inte vill även om påsen är öppen!;)Längtar ner till dig och Zico! Kram

2010-05-30 @ 20:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0