en kanon helg!

känner mig lite illamående, fast ändå inte, berörd verkligen. Var nyss in på aftonbladet.se och såg dokumentären chandra och döden.. gud vilken tjej, jag är så imponerad av henne och den va verkligen tuff att kolla på. men helt klart värt det. får en del tankar att gå runt.. men jag är glad att hon fick som hon ville!


Över till helgen som verkligen har varit kanon :):) Tjejerna kom på fredag , vi knallade på stan och det blev några påsar för oss alla:) senare hade jag hyrt byske badhus där vi käkade pizza, badade, bubblade, bastade och tog en cider :) verkligen döö härligt :) Sen for vi hem till östanbäck och var där hela kvällen, sjöng lite lips och sånt roligt :) Lördagen for vi stan och sedan på fortnocks där vi körde 3-kamp: laserspel, inomhuspaintball och zumobrottning:) kul vare och laser var helt klart bäst! vilket jäkla adrenalin :D Vill verkligen kööra det snart igen :D Sen blev det dusch och bastu :) efterde hem till östanbäck simon grillade åt oss och vi lekte roliga leker sjöng lips och kvällen slutade med dans på krogen :D sååå kul :) tjejerna åkte hem på söndagmorgon och jag,simon och zico hade världens mysigaste dag :) Tack verkligen för helgen :) :)

Nu väntas tre veckor praktik tills jag börjar på lk!
Och äntligen har jag (tillsammans med några vänner) satt upp ett mål här i livet!! OCH det känns så kul :) även om det är 10 år framåt så känns det rätt :) yeey. sen får man se vad som händer, bara utbilda sig som tusan och så har man någonting att sträva efter :)

Nu ska jag sova, godnatt :)

Kommentarer
Postat av: K.U

Åh så kul ni verkar ha haft :)

kram

2010-05-25 @ 11:33:11
Postat av: hannae

tack själv återigen, var verkligen perfekt helg, rpecis som vi alla ville :) Och ja känn jättekul nu när vi diskuterat det, det är verkligen ett mål! Så roligt!! Tusen kramar, syns snart

2010-05-25 @ 21:00:37
URL: http://eleniushanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0