varit en intensiv vecka

Nu är har man ledighet och en intesiv vecka har det varit. Var i skolan mån-ons har bl.a gjort ett gymintroduktions prov får se hur det gick! kändes ganska bra iaf. Tor-Fre var vi i medefors på norrlandskonferensen, min första konferens och jag hoppas det blir mer :) väldigt nöjd. Och gud vad vuxen man känner sig :)
Man kommer dit anmäler sig, får en påse med lite grejjer oh en namn bricka som man ska ha på sig. Och sen alla föreläsningar, är väldigt imopnerad vad duktiga dom var, pratades mycket om ledarskap oc hälsa mycket intressant! Och inte nog med det så var maten KANON! torsdag em efter föreläsningarna var det pool party med en drink sedan middag med tre rätters och huvudrätten va lamm och ett glas vin. Vid efterrätten var det uppträdande av nöjesfabriken, vuxna med funktionshinder som kör en show, denna gång var det schlager tema, dom var såå himla duktiga! Blev verkligen glad rakt in i hjärtat :):) Efter det var det livemusik och dans.
Fredag var det förelädningar fram till lunch. På eftermidagen for jag på stan och köpte present till Simon han fyller nämligen år på måndag! äär så nöjd med det jag köpte :) hoppas han också tycker det!

Har kännts väldigt trist anående mitt projektarbete folk hoppar av och var nära på att lägga ner allt, ucsh vad less. men nu är vi sju st och jag kör på ändå, det kommer bli jätte bra! längtar!

Om en vecka drar vi till Kiruna KUL :D Får se hur det går för Zico och vad roligt att visa upp han för alla!! :) Himlans vad killen har blivit stooor, så roligt :) Nu har vi köpt en badbalja till honom också, och jag tror han tycker det är lite mysigt att bada :):)

Har också kommit på vad jag vill bli när jag blir stor, är jätte sugen på att på en utbildning direkt jag är klar med denna, nämligen SPA utbildning :):) ÄR SÅ TAGGAD! :):) ELLER ja blir väll inte direkt efter ja är klar, tänkt mig att jobba lite på något bad beror på var i landet vi hamnar, simon ska ju söka utbildningar inom idrott i många städer i landet så det ska bli spännande att se var vi hamnar!

Ikväll ska vi grilla fast inte vädret blev som vi ville, men det blir ändå och vi har köpt MASSA godis :)
Tjao !


Kommentarer
Postat av: K.U

Linköping...

En bra stad ;)

Så kan Jonte med komma hit så är vi samlade :)

Bra med barnvakt oxå, när den dagen kommer... :)



2010-03-21 @ 06:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0