Ny design

Äntligen har jag också fattat hur man gör om bloggen, lite roligt med nytt !
Helgen gick fort, redan söndag kväll, tur som jag har är jag leedig hela veckan förutom lördag då blir det jobb! Igår lördag, jobbade jag först på fm, sedan hem och skotta lite på gården, sen var det bak time! Mamma visade nämligen mig hur man bakar frallor, första gången i mitt liv jag bakar matbröd, blev riktigt nöjd :) Gott var det, man borde egentligen baka hela tiden det är så ruskigt gott med nybakt bröd!
Sen var det dags för massage, gav ben massage åt mamma, bra att jag får öva vi har prov snart så bara öva öva öva, simon han får pinas i veckan!! höhö.
Efter massagen var det dags för veckans ansiktsmask.. tycker det är såå skönt efteråt, har som börja göra det som en vana att en gång i veckan oftast lördagar att pyssla om sig själv :) det mår man bra av!

På kvällen kom Simon hem från Luleå och vi åt kallops, kollade melodifestivalen, drack lite vin, spelade alfapet och rockband!
Idag har Simon haft sin sista match för i år, och skönt dom vann!!

Zico har sovit väldigt mycket ihelg! Fast då har vi varit ute på lite längre promenader så det är väl de :) Idag har det varit 0 gradigt riktigt sköönt! Imorgon ska vi till vetrenären med Zico och det ska bli riktigt spännande :) ser framemot och se hur det går :) Han fick följa med i bilen när jag hämtade simon från matchen idag, det gick bra bara han har något att leka med är han inte så brydd! :P

Fick ett samtal inatt från en kär vän, de tog direkt i hjärtat.. jag saknar dig med så mycket!!!


Nu ska vi kika nån bra film och göra natchos i ugnen, godaste som finns.


Mitt bakverk, första gången jag lyckas kan jag tala om!

 


Zico när han sover, så charmig ! :)




Zico ute på promenad :)





Kommentarer
Postat av: hannae

hahaha! är det husse zico tar efter i sovpositioner? :) hooooOoooff sofi nachos i ugn, din specialité! äter det då och då här hemma och tänker alltid på dig! sofi-chips! kramar!!

2010-03-08 @ 18:37:37
URL: http://eleniushanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0